Dešimt balų. Kokią įtaką mokinių pasiekimams turi pamokų praleidinėjimas?

Lietuvos moksleiviai per metus praleidžia 28 mln. pamokų. Statistiškai vienas mokinys praleidžia nuo 60 iki 120 pamokų per vienerius mokslo metus. O iš viso per mokslo metus mokiniui (priklausomai nuo klasės) susidaro apie 1 tūkst. pamokų. Taigi, galima sakyti, kad kiekvienas mokinys kasmet nebūna maždaug dešimtadalyje visų pamokų.

Daug tai ar mažai bei kokią įtaką toks nebūtų pamokų skaičius turi mokinių pasiekimams? Galiausiai kiek pamokų praleidinėjimui įtakos turi galimai prastas mokyklos psichologinis klimatas, o ir, kodėl nepavyksta pažaboti pamokų praleidinėjimo? Ved. Jonė Kučinskaitė.

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000089162/desimt-balu-kokia-itaka-mokiniu-pasiekimams-turi-pamoku-praleidinejimas

https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1133381/milijonai-praleistu-pamoku-per-metus-kiek-tai-kainuoja-mokykloms-ir-kaip-atsiliepia-mokiniu-rezultatams

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.